Naar overzicht

Prinsenstichting is als franchisenemer gestopt met het concept Brownies&downieS. Wij vinden het erg jammer dat we dit besluit hebben moeten nemen. Vanaf dit weekend is Brownies&downieS aan de Genuahaven 48 in Purmerend gesloten.

Wij blijven op deze locatie dagbesteding bieden in het nieuw te vormen buurthuis dat na de zomer zijn deuren opent. Dit doen we in samenwerking met onze maatschappelijke partners. Een aantal cliënten en medewerkers blijft op deze locatie. Zij bereiden zich de komende weken voor op de opening van het buurthuis en de bijbehorende werkzaamheden gericht op hospitality (gastheer/gastvrouwschap). Cliënten hebben daarnaast op verschillende andere plekken bij Prinsenstichting of een andere zorgorganisatie nieuwe dagbesteding gevonden passend bij hun eigen wensen en behoeften.

We bedanken alle cliënten en medewerkers voor hun tomeloze inzet en wensen iedereen veel succes op hun nieuwe plek. En natuurlijk bedanken we ook alle lieve gasten voor hun bezoek. Graag tot ziens in het buurthuis.

Naar overzicht