Afgelopen zaterdag 7 september was de feestelijke heropening van onze locaties aan de Westerkoogweg. De vernieuwde woningen en dagbestedingslocatie werden officieel geopend door wethouder Harrie van der Laan.

De wethouder onthulde samen met bewoners van de woningen 4 en 6 een plaquette op de plaats waar deze woningen nu met elkaar in verbinding staan. En nodigde aanwezigen uit om zo nu en dan plaats te nemen op het door cliënten en medewerkers vrolijk beschilderde buurtbankje dat naast het activiteitencentrum staat.

Tijdens het feest genoten alle aanwezigen van een mooie zonnige middag. Er was allerlei lekkers en van alles te beleven; spelletjes, schminken, dansen, springen op het springkussen, een tovertafel en meer. Ook was het mogelijk een kijkje te nemen in een van de gerenoveerde woningen en het vernieuwde activiteitencentrum.

Na een intensieve renovatie zijn we trots en blij met het eindresultaat en wensen iedereen veel woon- en werkplezier!