Deze week, 10 t/m 15 juni, is de landelijke Prokkelweek van Stichting Prokkel; een week waarin aandacht gevraagd wordt voor integratie en participatie van mensen met een verstandelijke beperking. Door samen iets te doen, leer je elkaar beter kennen. Een week die vaak een startpunt vormt voor verandering, voor mensen met én zonder verstandelijke beperking.

Prinsenstichting is voor dit jaar partner geworden van Stichting Prokkel. Samen met Stichting Prokkel zetten we ons nog meer in om cliënten van Prinsenstichting mee te laten doen in de samenleving. We doen dan ook actief mee aan deze week. Zo gaat een aantal cliënten deelnemen aan de Prokkelstagedag bij de NTR en het UWV Amsterdam op donderdag 13 juni. We zijn heel benieuwd naar hun ervaringen.

Daarnaast heeft Prinsenstichting meegedaan aan de campagne Inclusieve Stembureaus van Stichting Prokkel. Op maar liefst vier stembureaus zaten cliënten van Prinsenstichting klaar om de stempassen te controleren. Super trots op deze mooie vorm van inclusie!