In het magazine JONG #09 rond Amstel en Zaan staan drie verhalen vanuit Prinsenstichting. Het magazine wordt vijf keer per jaar gemaakt voor jeugdhulpverleners.

In de rubriek Nieuws rond Amstel & Zaan vertelt Ilse Zaal Schuller (AVG) over haar proefschrift "Beslissen in onzekerheid". Zij onderzocht op welke manier ouders met ernstige, meervoudige beperkingen betrokken willen worden bij beslissingen rondom het levenseinde van hun kind. Lees hier het artikel.

In het JONG-thema Social media staan twee bijdrages medewerkers van Prinsenstichting:

Esther Hartog (gezinsbehandelaar) vertelt hoe zij omgaat met social media in contact met ouders en jongeren. Lees hier haar verhaal.

René Klaver (begeleider) vertelt over online contact leggen in een veilige omgeving via Ikbenonline. Lees hier zijn bijdrage.