In de zorg ben je nooit uitgeleerd. Onze medewerkers hebben daarom dagelijks toegang tot een breed aanbod aan e-learnings. Zij kunnen naast hun werk een opleiding en diverse trainingen of cursussen volgen. Bijvoorbeeld te leren werken met nieuwe technieken of om te voldoen aan nieuwe wet- en regelgeving.

De ontwikkelingsmogelijkheden bij Prinsenstichting geven onze medewerkers meer plezier in het werk en tegelijkertijd groeit de kwaliteit van de zorg die we aan onze cliënten verlenen. En daar doen we het natuurlijk voor!

Is werken in de gehandicaptenzorg ook iets voor jou?
Prinsenstichting biedt complexe zorg aan mensen met een verstandelijk beperking, autisme en de daarbij behorende gedragsproblematiek. Wil jij bij ons aan de slag dan is het belangrijk dat je aan een aantal minimale eisen voldoet. Vervolgens kijken we samen met jou naar de mogelijkheden die er zijn om je te ontwikkelen tot een gediplomeerd medewerker in de gehandicaptenzorg.

De minimale eisen waaraan jij voldoet zijn:

• je hebt een diploma op MBO 2 niveau.
  • je hebt affiniteit met de doelgroep/zorg.
  • je kunt effectief handelen in complexe onverwachte situaties; waaronder agressie.
  • je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel professioneel als binnen de driehoek van zorg.
  • je bent in staat continuïteit en kwaliteit van zorg te waarborgen en te bewaken.
  • je bent flexibel in werktijden, zowel in de avond/nacht als weekenden.

Voldoe jij aan deze minimale eisen?
Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie. Je kunt reageren naar werkenbij@prinsenstichting.nl