Je woont zelfstandig en redt jezelf goed. Toch is het fijn om soms voor praktische ondersteuning op iemand terug te kunnen vallen. Dat is wonen met ondersteuning thuis! De begeleiding richt zich bijvoorbeeld op de organisatie van je huishouden, stimuleren van je persoonlijke verzorging, regelen van geldzaken of hulp bij het nemen van besluiten.

Wil je zelfstandig wonen, maar wil je daarbij wel kunnen terugvallen op ondersteuning? Dat begrijpen wij. En Prinsenstichting kan jou deze begeleiding bieden!

Een kind met een verstandelijke beperking vraagt soms extra inspanning om bij de eigen familie op te groeien. Prinsenstichting kan ondersteuning bieden, bijvoorbeeld met Intensieve Orthopedagogische Gezinsbehandeling (IOG). Ook Thuisondersteuning is een mogelijkheid.