Bij Prinsenstichting kun je ook terecht voor tijdelijke opvang. Bijvoorbeeld voor overdag, in het weekend, vakantieopvang of logeren.

ODC Wegwijzer

Als je kind niet kan meekomen op een reguliere opvang of school vanwege zijn ontwikkeling of andere problemen, kun je terecht bij ODC Wegwijzer (Orthopedagogisch Dagcentrum). We helpen jou en je kind graag op weg. Met extra aandacht voor wie je kind is en behandeling die aansluit op wat jouw kind nodig heeft. Dit doen we samen met jou en een team van begeleiders en behandelaren zoals een fysiotherapeut, logopedist en ergotherapeut. Stap voor stap zorgen we dat jouw kind het beste uit zichzelf kan halen.

Basisschool en Orthopedagogisch Dagcentrum starten samenwerking.

BSO+ Eigenwijzer

BSO+ Eigenwijzer is een buitenschoolse opvang voor kinderen met een extra zorgvraag. Hier doen kinderen gezamenlijke activiteiten zoals eten, drinken, koken, knutselen en spelletjes. De + achter BSO staat er niet voor niets. Want als jij het nodig hebt, zijn er aanpassingen mogelijk. Dit stemmen we samen met je ouders af. Op die manier heb jij een heerlijke en veilige plek om te spelen en worden je ouders even ontlast.

Lees hier het inspectierapport van de BSO+ Eigenwijzer.

Zaterdagopvang

Tijdens de zaterdagopvang doen de kinderen (tot 18 jaar) allerlei activiteiten, zoals: buiten spelen, wandelen, knutselen, snoezelen of muziek maken en luisteren. Uiteraard onder begeleiding en met de zorg die jij nodig hebt. Plezier maken in een beschermde omgeving staat voorop!

Vakantieopvang

Genieten van een vakantie met gezellige gezamenlijke activiteiten en uitstapjes. Dat wil jij toch ook?
Zomers organiseert Prinsenstichting vakanties voor jou en andere kinderen (tot 18 jaar). Tijdens deze vakantie is er altijd wat te doen: zwemmen, uitstapjes of fijn samen een watergevecht houden. Kortom, een vakantie om nooit te vergeten. Uiteraard onder begeleiding en met de zorg die jij nodig hebt. Je ouders hebben dan thuis wat meer tijd voor elkaar of bijvoorbeeld voor je broer(s) of zus(sen).

Locaties

BSO+ Eigenwijzer

Johan Wagenaarstraat 6 1443 LS Purmerend

BSO+ Eigenwijzer is een buitenschoolse opvang voor kinderen met een extra zorgvraag. Op de BSO+ Eigenwijzer doen kinderen gezamenlijke activiteiten zoals eten/drinken, koken, knutselen en spelletjes.
LRK registratienummer BSO+ : 989098230.

ODC Wegwijzer, locatie Doctor J.M. den Uyllaan

Doctor J.M. den Uyllaan 10 1442 VS Purmerend